EasyBill este solutia perfecta pentru cabinetele de avocatura si avocatii colaboratori.
EasyBill ofera o serie de module gratuite care ajuta avocatii in munca de zi cu zi:
- Gestionare clienti – stii mereu clientii tai, proiectele in curs si stadiul documentelor si al dosarelor;
- Facturare – emiti facturi catre clienti si tii evidenta incasarilor;
- Contracte si documente tipizate – pe baza unor sabloane, modul iti permite sa generezi documente. De exemplu, folosind acest modul vei putea generea printr-un singur click contracte de prestari servicii;
- Management documente – salvezi mereu documentele intr-un loc centralizat si sigur. Eviti pierderea sau distrugerea lor. Pentru regasirea usoara a documenteor, EasyBill iti ofera filtre de cautare dupa client. Modulul de documente iti permite de asemenea sa cresti colaborarea in interioriorul cabinetului tau de avocatura;
- Campanii – iti permite sa trimiti mesaje promotioanale si de felicitare catre clientii tai.