Facturare online
01
Factureaza usor si gratuit de pe orice device
02
Urmareste online performanta companiei tale
03
Stocheaza securizat datele companiei tale in cloud
04
Incaseaza online facturile tale prin credit card
05
Facturezi instant de oriunde
06
Comunitatea EasyBill iti ofera raspuns rapid la orice intrebare
Facturare online
Programul de facturare online EasyBill iti permite sa emiti facturi fiscale, proforme, chitante si alte documente de plata in numai cateva secunde. Interfata web simpla si intuitiva iti permite sa ai acces oricand si de oriunde la facturile si documentele tale. Poti accesa EasyBill de pe PC, tableta sau telefon mobil.
Incaseaza online facturile
Folosind aplicatia de facturare permiti clientilor sa-ti plateasca facturile prin carti de credit (Visa, MasterCard) sau metode de plata electronica (MobilPay, PayPal, Skrill – MoneyBookers).
Gestiune si stocuri
EasyBill tine gestiunea automata a stocurilor companiei tale. Vei stii mereu care este stocul actual al unui produs si in ce depozit sau magazin se afla. De asemenea, modulul tine evidenta transferului de stocuri intre depozite si magazine.
Nu necesita instalare
Poti accesa programul de facturare direct din browserul tau preferat. EasyBill ruleaza online si nu trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau beneficind astfel de toata puterea de calcul a serverelor noastre. Aplicatia poate fi accesata de pe PC, tableta sau smartphone.
Performanta
Prin utilizarea tehnologiile cloud, EasyBill iti ofera o experienta optima de utilizare. Parametrii de rularea ai programului nu sunt influentati de caracteristicile calculatorului tau.
Vanzari si incasari
In orice moment ai o vedere de ansablu asupra vanzarilor si incasarilor firmei tale. Stii mereu cate facturi ai emis, care au fost incasate si prin ce modalitati de plata. Mai mult, rapoartele pot fi analizate dupa criterii multiple, de exemplu: clienti, angajati, interval, tip facturi.
Abonamente
Programul de facturare EasyBill iti permite sa definesti abonamente. Folosind aceasta functionalitate vei scapa de grija facturilor recurente, acestea vor fi emise automat si clientii vor primi pe email factura impreuna cu email de notificare. Poti specifica diferite intervale de recurenta, de exemplu pot fi emise facturi lunar, saptamanal, anual, zilnic, la 15 zile.
Securitate
Comunicatia intre calculatorul tau si serverele noastre se face mereu printr-o conexiune criptata (HTTPS). Pentru blocarea atacurilor externe, aplicatia este protejata de un sistem Intrusion Prevention System oferit de Fortinet. Modulul de administrare al securitatii si al utilizatorilor iti permite sa definesti reguli stricte despre cine poate accesa aplicatia. Incoruptibilitatea datelor este asigurata prin tehnologia RAID10.
Rapoarte
Modulul de rapoarte iti permite sa analizezi performantele firmei tale. Ai acces la o serie larga de rapoarte precum: facturi scadente, facturi emise pentru un anumit client, facturi incasate intr-un anume interval. Pentru o analiza amanuntita, rapoartele pot fi descarcate si importate in Excel.
Nomenclator
Aceasta functionalitate iti permite sa administrezi eficient produsele si serviciile firmei tale, precum si stocurile din diferitele depozite. Prin definirea produselor si serviciilor in nomenclator reduci simtitor timpul necesar emiterii unei facturi.
Fara clienti rau-platnici
EasyBill iti identifica automat clientii rau platnici, precum si clientii catre care firma ta are o expunere mare. Aplicatia notifica automat clientii rau platnici privind obligatiile fata de firma ta pana la stingerea datoriei.
Servicii complexe
Pornind de la serviciile de baza, poti defini servicii complexe pe baza regulilor de eligibilitate intre servicii si produse (legatura si incompatibilitate). De exemplu, poti defini in aplicatie ca un anumit echipament nu poate fi achizitionat fara o anumita licenta software.
Utilizatori multipli
Poti defini in aplicatie utilizatori pentru angajatii si clientii tai. Colaborarea si performanta angajatilor va creste prin folosirea uneltelor puse la dispozitie de EasyBill. Sectiunile din aplicatie sunt disponibile in functie de rolurile utilizatorilor.
Personalizare
Facturile si documentele tale se vor diferentia fata de competitie. EasyBill iti permite sa personalizezi orice document emis de firma, precum facturi, avize, chitante, notificari, campanii. De asemenea, aplicatia iti permite sa creezi documente noi, de exemplu procese verbale de predare-primire, certificate garantie.
Legislatie si taxe
Aplicatia este actualizata conform legislatiei in vigoare (TVA la incasare, regimurile speciale) si suportă calcularea automată a TVA. Modulul de taxe suporta definirea a diferite cote de TVA.
Manual de utilizare
Pentru a beneficia de toate capabilitatile oferite de platforma ti-am pus la dispozitie manualul de utilizare al aplicatiei EasyBill.ro. Acesta poate fi consulat online sau poate fi descarcat in format PDF.
Asistenta tehnica
Clientii aplicatiei EasyBill.ro beneficiaza de asitenta tehnica specifica aplicatiei. Suportul tehnic este disponibil in mai multe metode, in functie de preferintele tale (telefon, email, site).
Integrare si API
EasyBill.ro iti pune la dispozitie un set extins de API-uri pentru integrarea cu aplicatiile tale. Integrarea se face prin servicii web. In functie de platforma care apelea EasyBill.ro poti opta intre servicii web REST JSON sau XML over HTTP.