Management Documente
Evita riscurile
EasyBill iti pune la dispozitie o solutie profesionala de administrare a documentelor companiei tale. Documentele vor fi salvate in cloud eliminand astfel riscurile asociate pierderii sau distrugerii documentelor.
Colaborare si partajare
Folosind solutia oferita de EasyBill vei duce la cresterea colaborarii intre angajati. Vei evita situatia in care se pierd anumite sectiuni din document, deoarece a fost editat de mai multe persoane in acelasi timp.
Stocare securizata
Evita distrugerea sau coruperea documentelor tale. Prin incarcarea lor in EasyBill beneficiezi de cele mai noi tehnologii de stocare a datelor in cloud, precum si de backup zilnic automat
Versionare
Pentru fiecare document, EasyBill iti pune la dispozitie functionalitatea de versionare. Vei stii in orice moment cine a editat un anumit segment din document. Folosind aceasta functionalitate vei evita suprascrierile si pierderile accidentale a anumitor sectiuni din documente.
Organizare eficienta
Documentele tale vor putea fi usor de regasit prin folosirea metadatelor. Folosind EasyBill nu vei mai fi nevoit sa versionezi manual fiserele sau sa le duplici pentru fiecare colaborator in parte.
Alerte
Stii in orice moment ce document a fost editat si de catre cine. EasyBill te notifica automat la fiecare modificare a fiserului.
Nu necesita instalare
Poti accesa programul de facturare direct din browserul tau preferat. EasyBill ruleaza online si nu trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau beneficind astfel de toata puterea de calcul a serverelor noastre. Aplicatia poate fi accesata de pe PC, tableta sau smartphone.
Securitate
Comunicatia intre calculatorul tau si serverele noastre se face mereu printr-o conexiune criptata (HTTPS). Pentru blocarea atacurilor externe, aplicatia este protejata de un sistem Intrusion Prevention System oferit de Fortinet. Modulul de administrare al securitatii si al utilizatorilor iti permite sa definesti reguli stricte despre cine poate accesa aplicatia. Incoruptibilitatea datelor este asigurata prin tehnologia RAID10.
Performanta
Prin utilizarea tehnologiile cloud, EasyBill iti ofera o experienta optima de utilizare. Parametrii de rularea ai programului nu sunt influentati de caracteristicile calculatorului tau.
Integrare si API
EasyBill.ro iti pune la dispozitie un set extins de API-uri pentru integrarea cu aplicatiile tale. Integrarea se face prin servicii web. In functie de platforma care apelea EasyBill.ro poti opta intre servicii web REST JSON sau XML over HTTP.
Utilizatori multipli
Poti defini in aplicatie utilizatori pentru angajatii si clientii tai. Colaborarea si performanta angajatilor va creste prin folosirea uneltelor puse la dispozitie de EasyBill. Sectiunile din aplicatie sunt disponibile in functie de rolurile utilizatorilor.
Manual de utilizare
Pentru a beneficia de toate capabilitatile oferite de platforma ti-am pus la dispozitie manualul de utilizare al aplicatiei EasyBill.ro. Acesta poate fi consulat online sau poate fi descarcat in format PDF.