Pas 1: Configurare cont EasyBill

Pentru a te autentifica acceseaza https://apps.easybill.ro si foloseste username-ul si parola pe care le-ai definit. In cazul in care ai uitat parola, acceseaza sectiuneaRecuperare parola.

EasyBill iti pune la dispozitie un ghid format din trei parti in care iti prezinta cum sa folosesti la maxim functionalitatile oferite. Acesta este primul articol din seria de trei, in care ne vom concentra pe setarea contului.

Configureaza-ti datele firmei

Conform codului fiscal, pentru a fi valide facturile tale trebuie sa specifici o serie de elemente obligatorii, cum ar fi denumire firma, codul de inregistrare fiscala, adresa. De asemenea, sectiunea iti permite sa specifici daca firma ta este platitoare sau nu de TVA, precum s regimul de incasare al TVA-ului.
Seteaza date firma

Incarca sigla companiei tale

Poti incarca sigla firmei tale in sectiunea „Setari firma”. Sigla va aparea pe orice document emis de firma ta: facturi, chitante, avize, documente, contracte, etc. Formatul imaginii trebuie sa fie GIF, PNG sau JPEG, iar dimensiunea acesteia 270x100px.
Incarca sigla

Modifica seria si numarul facturilor

EasyBill iti precompleteaza automat seria si numarul facturii. Poti schimba oricand seriile si numerele folosite pentru emiterea facturilor, chinantelor, avizelor accesand sectiunea „Setari facturi”.
Modifica serie si numar facturi

Eficientizeaza-ti procesul de creare al facturilor

Folosind EasyBill vei elimina greselile si vei scuti o groaza de timp in procesul de creare al facturilor. EasyBill poate fi accesat de oriunde si de pe orice dispozitiv conectat la internet: PC, laptop, tableta sau telefon mobil.

Pentru a trimite o factura acceseaza sectiunea „Genereaza factura”. Urmatorul pas este sa alegi un cient existent sau sa specifici unul nou. Pentru clientii existenti, datele de indetificare vor fi completate automat de EasyBill.

Urmatorul pas este sa adaugi produse si servicii la factura. Poti adauga produse/servicii aflate in stoc sau poti specifica unele noi. TVA-ul si totalul vor fi calculate automat.

EasyBill tine minte datele de facturare, incepeti sa tastati ceva si datele vor fi precompletate automat.

Pentru regasirea usoara a facturilor, precum si a celorlalte documente puteti folosi motorul de cautare disponibil in EasyBill. Incepeti sa tastati si EasyBill va va propune o serie de sugestii.
Emite prima ta factura

Noutăți