Cum predefinesc datele care se vor gasi pe documentele de plata?

Sectiunea este disponibila la:
Facturi > Setari > Setari firma

Inainte de emiterea oricarui document este necesara definirea Seriei si a Numarului acesteia. Pentru aceasta este nevoie sa accesati Setari – Setari facturi.

In fereastra care se va deschide pot fi definite setarile pentru documentele de plata, respectiv seria si numarul de la care va incepe numerotarea documentelor de plata.

Pentru a defini seria si numarul de la care se va incepe emiterea facturilor, campurile ce urmeaza a fi completate sunt urmatoarele:

  • Serie facturi – se completeaza seria de la care se doreste inceperea emiterii facturilor.
  • Numar facturi – se completeaza numarul de la care se doreste inceperea emiterii facturilor.
  • Serie chitante – se completeaza seria de la care se doreste inceperea emiterii chitantelor.
  • Numar chitante – se completeaza numarul de la care se doreste inceperea emiterii chitantelor.
  • Serie avize – se completeaza seria de la care se doreste inceperea emiterii avizelor.
  • Numar avize – se completeaza numarul de la care se doreste inceperea emiterii avizelor.
  • Index numerotare produse – Completeaza indexul de start pentru numerotarea produselor. Va fi folosit ca si indentificatul unic al produselor.
  • Afiseaza loc semnatura pe factura – bifeaza aceasta optiune daca vrei ca facturile tale sa fie semnate de clienti. In momentul generarii facturii, va aparea si locul de semnatura.

La finalul operatiunilor de mai sus, pentru ca datele introduse sa fie retinute de catre program este necesar sa apesi butonul „Salveaza”.

facturi-date-firma
Cuprins