Cauta ajutor
Cum personalizez campuri?
Sectiunea este disponibila la:
Facturi > Setari > Campuri personalizate
Aplicatia iti permite sa definesti campuri suplimentare atat la nivel de client, cat si la nivel de produs/serviciu. Acestea iti permit sa adaugi informatii suplimentare pe factura si documente, de exemplu poti adauga cod client, account manager client, etc.
Pentru a adauga campuri personalizate, acceseaza sectiunea Setari – Campuri personalizate.
In fereastra care urmeaza, completeaza urmatoarele date:
- Denumire camp: reprezinta numele cu care va fi identificat in sistem campul. Pe baza acestui nume, va fi generat marcatorul care iti va permite adaugarea valorii specifice in documentele tale.
- Valoarea de baza: Poti specifica o valoare de baza a campului. In cazul in care aceasta valoare nu e suprascrisa in momentul generarii facturii sau a documentului, programul va folosi valoarea aleasa.
- Tip camp: Poti alege daca campul este definit pentru un produs sau pentru un client.
- Activ: specifica daca campul e activ sau e dezactivat. Campurile dezactivate nu mai apar pe facturi sau pe documente.
- Camp cu incrementare automata: Daca bifezi aceasta optiune, valoarea campului va fi automat incrementata pentru fiecare client sau factura.
Dupa completarea acestor date este necesar sa apesi butonul „Creaza camp personalizat”.