Produse si stocuri
Gestiune si stocuri
EasyBill tine gestiunea automata a stocurilor companiei tale. Vei stii mereu care este stocul actual al unui produs si in ce depozit sau magazin se afla. De asemenea, modulul tine evidenta transferului de stocuri intre depozite si magazine.
Nomenclator
Aceasta functionalitate iti permite sa administrezi eficient produsele si serviciile firmei tale, precum si stocurile din diferitele depozite. Prin definirea produselor si serviciilor in nomenclator reduci simtitor timpul necesar emiterii unei facturi.
Magazine si depozite
Gestionezi stocul pentru fiecare magazin in parte. Vei stii in orice moment produsele care sunt disponibile in fiecare magazin de-al tau. In cazul in care un produs nu mai este pe stoc intr-un magazin, angajatii tai vor putea redirecta clientul catre cel mai apropiat magazin in care acel produs este in stoc.
Stocuri in timp real
Aplicatia iti permite sa vezi in timp real stocurile firmei tale si sa regasesti usor produsele. Folosind EasyBill nu vei mai uita de produsele care se afla in depozit.
Rapoarte stocuri
Ti s-a intamplat sa nu poti deservi un client deoarece ai uitat sa te aprovizionezi cu un anume produs? Folosind EasyBill vei fi atentionat in momentul cand un produs e pe cale sa se epuizeze din stoc.
Servicii complexe
Pornind de la serviciile de baza, poti defini servicii complexe pe baza regulilor de eligibilitate intre servicii si produse (legatura si incompatibilitate). De exemplu, poti defini in aplicatie ca un anumit echipament nu poate fi achizitionat fara o anumita licenta software.
Abonamente
Programul de facturare EasyBill iti permite sa definesti abonamente. Folosind aceasta functionalitate vei scapa de grija facturilor recurente, acestea vor fi emise automat si clientii vor primi pe email factura impreuna cu email de notificare. Poti specifica diferite intervale de recurenta, de exemplu pot fi emise facturi lunar, saptamanal, anual, zilnic, la 15 zile.
Securitate
Comunicatia intre calculatorul tau si serverele noastre se face mereu printr-o conexiune criptata (HTTPS). Pentru blocarea atacurilor externe, aplicatia este protejata de un sistem Intrusion Prevention System oferit de Fortinet. Modulul de administrare al securitatii si al utilizatorilor iti permite sa definesti reguli stricte despre cine poate accesa aplicatia. Incoruptibilitatea datelor este asigurata prin tehnologia RAID10.
Performanta
Prin utilizarea tehnologiile cloud, EasyBill iti ofera o experienta optima de utilizare. Parametrii de rularea ai programului nu sunt influentati de caracteristicile calculatorului tau.
Nu necesita instalare
Poti accesa programul de facturare direct din browserul tau preferat. EasyBill ruleaza online si nu trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau beneficind astfel de toata puterea de calcul a serverelor noastre. Aplicatia poate fi accesata de pe PC, tableta sau smartphone.
Utilizatori multipli
Poti defini in aplicatie utilizatori pentru angajatii si clientii tai. Colaborarea si performanta angajatilor va creste prin folosirea uneltelor puse la dispozitie de EasyBill. Sectiunile din aplicatie sunt disponibile in functie de rolurile utilizatorilor.
Manual de utilizare
Pentru a beneficia de toate capabilitatile oferite de platforma ti-am pus la dispozitie manualul de utilizare al aplicatiei EasyBill.ro. Acesta poate fi consulat online sau poate fi descarcat in format PDF.
Integrare si API
EasyBill.ro iti pune la dispozitie un set extins de API-uri pentru integrarea cu aplicatiile tale. Integrarea se face prin servicii web. In functie de platforma care apelea EasyBill.ro poti opta intre servicii web REST JSON sau XML over HTTP.