Cauta ajutor
Setare cont EasyBill
Setarea contului EasyBill se face in cativa pasi foarte simplii
Inregistrare in platfoma
Pentru a putea sa folosesti solutia de factuare online EasyBill trebuie sa ai un cont creat. Creare unui cont se face foarte simplu:
- Accesezi aplicatia EasyBill
- Te poti loga direct folosind contul tau de Google sau Facebook, iar noi creem automat un cont EasyBill asociat cu acesta
- Daca nu ai un cont de Google/Facebook sau nu vrei sa-l folosesti, te poti inregistra folosind formularul de Inregistrare
- Pentru crearea contului trebuie sa specifici adresa ta de email si sa alegi o parola
Felicitari! Dupa ce ai parcurs pasii de mai sus, ai un cont activ in solutia online de facturare EasyBill.
Setare date companie
Pentru a putea emite facturi e nevoie sa specifici datele firmei tale.
La prima logare in platforma va aparea un ghid pas-cu-pas care te va ajuta sa-ti completezi intuitiv datele.
Companie
Introdu Codul Unic de Inregistrare al firmei tale si apasa butonul Preia automat date companie. Noi vom prelua automat datele de la ONRC. Daca nu vrei ca datele sa fie preluate automat, poti sa le completezi manual.
Dupa completarea datelor, este necesar apasarea butonul Salveaza date.
Sigla
In pasul doi, trebuie sa iti incarci sigla companiei tale si sa-i ajustezi dimensiunea. Seleteaza de pe calculatorul tau locatia imaginii cu sigla ta sau o poti muta drag-and-drop in chenarul dedicat.
Dupa ce ai incarcat sigla, trebuie sa o redimensionezi.
Dupa ce esti multumit cu dimensiunea si pozitia siglei, apasa butonul Salveaza imaginea. Vei fi redirectat catre urmatorul pas.
Date bancare
Specifica datele bancare ale companiei tale.
Dupa ce ai completat datele bancare, apasa butonul Salveaza date bancare.
Complet!
Felicitari, contul tau EasyBill a fost setat integral.
Contul tau EasyBill a fost setat complet si poti incepe sa emiti facturi.